از دنیای شخصی ام

۲۵مرداد

برای تمام فانتزی هایی که به فاک رفتند

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ق.ظ

باید خودم را بغل کنم؛ ببوسم؛ نوازش کنم ؛ با اشک های خودم منقلب شوم؛  باید به خودم بگویم عزیزکم حق داری غمگین باشی؛ باید خود سه ساله ام را بغل کنم؛ بچسانمش به سینه ام؛  صورتم را بچسبانم به صورتش، بویش کنم؛ دستی به موهایش بکشم؛ بگویم میدانم ناراحتی؛ من پیشتم. باید بگذارم خود سه ساله ام توی آعوشم خوب گریه هایش را  بکند و سبک شود. 

 

برای یک بار هم که شده، دلم یک حادثه می خواهد که تمام جزییاتش طبق فانتزی هایم باشد!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی