از دنیای شخصی ام

۲۶مرداد

یار جانم و من

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ

یار جانم ؛ یارم است و جانم! 

یار جانم؛ بهترین یاری است که می توانستم داشته باشم؛ یار جانم در درک و شعور نظیر ندارد. مسئولیت پذیر و مهربان است. اهل قضاوت و جنجال نیست. یار جانم پرتلاش است.یار جانم رو راست و متواضع است.او  عاطفی است اما هیجانی نیست.

زبان عشق من شنیداری است. یار جانم بلد نیست بگوید تصدقت! او بلد نیست برایم شعر بنویسد یا بفرستد با حتی آهنگی عاشقانه . یار جانم نمی تواند خودش را تمام عیار دست احساسش بسپارد .  او رمانتیک نیست؛ چیزی که گاهی به شدت به آن احساس نیاز می کنم.

اگر عشق را به آب تشبیه کنم؛ شبیه زنی هستم که مدتهاست آب را از طریق سوزن و سرم به رگ هایش تزریق کرده اند. آب را مزه نکرده؛ صدایش را نشنیده . بدنش دچار کم آبی نیست اما صدای آب را که میشنود؛ هوس می کند دست دراز کند؛ مزه اش کند‌... 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی